DAGENS ORD: ”Derfor vil jeg gøre jer bekendt med, at ingen, som taler ved Guds ånd, kan sige: Forbandet er Jesus! og ingen kan sige: Jesus er Herre! undtagen ved Helligånden.” 1 Korinter 12:3

daabsattest i udlandet

hej

Jeg vil gerne vide hvordan jeg kan faa en ny daabsattest da jeg for tiden bor i england og ikke kommer til danmark forlobig.

med venlig hilsen
Charlotte

charlotte

Hej Charlotte,
Du kan ringe til dit "gamle" kirkekontor i Danmark og bede dem udfærdige en attest, evt. legaliseret på engelsk - de kan forklare dig, hvad det er! - og derefter kan de sende den til et kirkekontor i nærheden af, hvor du bor i England nu. Medbring legitimation ved afhentning!
Al Guds fred,
Signe, præst