DAGENS ORD: ”Derfor vil jeg gøre jer bekendt med, at ingen, som taler ved Guds ånd, kan sige: Forbandet er Jesus! og ingen kan sige: Jesus er Herre! undtagen ved Helligånden.” 1 Korinter 12:3

ændring af fadder

Hej.
da der pga af uoverensstemmelser i familien og vi ikke længere har kontakt, vil jeg have ændret mine faddere, det går mig meget på sinde at dem der er fadder til vores søn ikke længere er nogen vi har en kontakt til længere. der er sket noget utilgivelig siden dåben. hvis de ikke kan slettes kan man på anden måde få sagt at de ikke længere er faddere og kan man skriftligt bede en anden træde til hvis der skulle ske os noget? jeg ligger ofte søvnløs pga dette.
med venlig hilsen

Hejsa

Man kan ikke slette en fadder.
Det, der skrives i kirkebogen, er simpelthen det, der faktuelt skete i kirken dén dag.

Alex Wallin

Alex Wallin