DAGENS ORD: ”Derfor vil jeg gøre jer bekendt med, at ingen, som taler ved Guds ånd, kan sige: Forbandet er Jesus! og ingen kan sige: Jesus er Herre! undtagen ved Helligånden.” 1 Korinter 12:3

Min mor er død og vi kan ikke finde hendes dåbsattest

Vores mor er død for tre år siden og nu vil vi gerne bruge hendes dåbsattest, da vi gerne vil grave lidt i historien om vores biologiske familie, da hun var adopteret, men den er væk og vi ved ikke hvor hun er døbt?? Hvad gør vi ??

Hilsen Pia

Pia Ebbesen

Kære spørger.
Jeg kan godt forstå Jeres interesse for at finde ud af mere om Jeres mor.
Men uanset om I gør det eller ej, - så er de gode minder, I har i Jer det vigtigste - forhåbentlig hjulpet godt på vej af gode billeder.

Men - hvis I har din mors fulde navn og personnummer, - så prøv at henvende Jer til kirkekontoret i det sogn, hun blev begravet/bisat i. Måske kan de hjælpe Jer lidt på vej.

Held og lykke.

Ivan L. Jakobsen