DAGENS ORD: ”Han berørte min mund og sagde: »Nu har dette rørt dine læber, din skyld er fjernet, og din synd er sonet.” Esajas 6:7

Alex Wallin

Alex Wallin, Redaktør og webmaster

Netkirken er til, for at give dig en mulighed for at få og bringe en god og saglig information samt dialog. Hvis du syntes der mangler noget, eller der er noget vi kan gøre bedre, ønsker mere information mv. modtager jeg gerne en mail fra dig. Kort sagt: Du er velkommen til at skrive til mig om alt hvad der vedrører netkirken.

Du kan skrive til mig på webmaster@netkirken.dk eller bruge formularen herunder. I begge tilfælde vil du få en tilbagemelding fra mig.

Dit navn
Din emailadresse