DAGENS ORD: ”Tænk på det, som er i himlen, og ikke på det jordiske.” Kolosenserne 3:2

daabsattest

Jeg bor i Skotland og har mistet min daabsattest, hvordan kan jeg faa en ny tilsendt uden at skulle tage tilbage til Danmark.

betty hunter

Kære Betty H.
Det mest enkle er, at du retter henvendelse til det sogns kirkekontor, hvor du er født.
Her skal du oplyse navn og dansk personnummer.
Så vil de kunne hjælpe dig.

Hvis du ikke lige ved, hvordan du får kontakt med dem, - kan du "gå ind på" Kirkeministeriets hjemmeside www.km.dk.
Lige over billedet af landskabet kan du skrive navnet på dit fødesogn. Der er også mulighed for gå ind under "avanceret søgning", hvor der er mulighed for at finde frem til sognet på anden måde.
På sognets hjemmeside vil du så få oplyst telefonnummer og mail-adresse.

Ivan L. Jakobsen

Ivan L. Jakobsen