DAGENS ORD: ”Og er det ved nåde, er det ikke længere af gerninger; ellers ville nåden jo ikke længere være nåde” Romerne 11:6

Ang. sogn

Hej

Jeg ønsker at vide, hvis man er født i et sogn i Sønderjylland og nu er flyttet til København, hvilket sogn man så høre til ?

Med venlig hilsen Stephanie

Hej Stephanie,
Velkommen til hovedstaden - hvor der tusind kirker!!
Dit sogn er afhængig af din bopæl, og man hører næsten altid til i - den nærmeste kirke!!
Gå indenfor i kirkens træffetid eller smut derned en søndag formiddag- og spørg - få evt et kirkeblad, se om der er nogle gode tilbud til dig. Hvis du er mere til aftenkirker, så er fx kirken Vineyard på Frederiksberg en mulighed med kirke kl. 19 om søndagen og med masser af unge studerende...(tjek evt på nettet).
Alt godt i Kbh - God bless...
Signe Voldby, præst