DAGENS ORD: ”Derfor vil jeg gøre jer bekendt med, at ingen, som taler ved Guds ånd, kan sige: Forbandet er Jesus! og ingen kan sige: Jesus er Herre! undtagen ved Helligånden.” 1 Korinter 12:3

Send venligst attest til Kbh

Hej Signe
Så var jeg af andre grunde alligevel nødt til at tage til DK. Lander i Kbh tirsdag og er på Amager indtil fredag. Kan du sende mine attester dertil og lad mig vide hvor jeg kan hente dem? Min veninde arbejder på polititorvet så det er også en mulighed.

Mange tak for hjælpen :-)

VH Mette

Kære Mette,
Jeg mener, at jeg har svaret dig "privat" - men her kommer lige igen, dét som du forhåentlig HAR fået ordnet: at du kan hente/få udprintet en dåbsattest, på engelsk og dansk, på et hvilket som helst kirkekontor i Danmark - altså også på Amager. Det er KLART nemmere og hurtigere, end at jeg sender til et sted, hvor du skal afhente...