DAGENS ORD: ”Tænk på det, som er i himlen, og ikke på det jordiske.” Kolosenserne 3:2

Misted dåbsattest bor i udlandet.

Jeg bor i Nordirland og jeg har miste min dåbsattest da jeg flyttet. Hvordan får jeg en ny attest.
På forhånd tak. Lars

Lars Røhmann

Kære Spørger.
Jeg vil råde dig til at henvende dig til kirkekontoret, der hvor du boede, før du flyttede til Nordirland.

Du kan finde adressen på kirkekontoret ud fra din sidste adresse i Danmark.
Gå ind på www.km.dk - og i midten over det lange landsksbsbillede er der en rubrik, der hedder: Find dit sogn (på Sogneportalen).
Klik på Avanceret søgning og der kan du så gå ind under: Find sogn ved hjælp af bopælens adresse.

Du vil så komme til sognets side, hvor du vil kunne finde både telefon-numre og mailadresse.

De vil så kunne hjælpe dig videre.

og ønsket om en god Påske

Ivan L. Jakobsen

Ivan L. Jakobsen