DAGENS ORD: ”Men Talsmanden, Helligånden, som Faderen vil sende i mit navn, han skal lære jer alt og minde jer om alt, hvad jeg har sagt til jer.” Johannes 14:26

Skriftstørrelse

Kære Netkirken!
Teksten i det sidste indlæg her i "spørsmål og svar" var for småt og lidt utydelig nogen steder. Vil I skrive med en større skrifttype i indlæggende? På forhånd tak.
Mvh. Jesper

Jesper Pedersen

Hej Jesper.

Alle vores skriftsnit er af samme størrelse hele vejen igennem i 'spørgsmål og svar', og kan ikke svinge i størrelse, da alt er standard.

At vi skriver med standard skrifttypen Arial i standard størrelsen, betyder at du selv kan sætte skriftsnit op og ned i din egen opsætning i explorer eller anden fremviser. Det betyder også at skriften er stor i 600-800 punkter på skærmkortet men småt på 1024x1280.

med venlig hilsen

Alex Wallin