DAGENS ORD: ”Hesten gøres rede til krigens dag, men sejren er Herrens sag.” Ordsprogene 21:31

dåbsattest

hej

Jeg er lidt stresset jeg har fået smidt min dåbsattest væk under flytning, og har fået brev om at jeg skal levere min dåbsattest til jordmor den dag i september hvor jeg er skønnet til at skal føde... jeg er født i nakskov og døbt i sct nicolai kirke i nakskov hvem skal jeg kontakte for at få en ny dåbsattest..

på forhånd mange tak for hjælpen..

Med Venlig Hilsen Eva Mogensen

Eva mogensen

Hej Eva,
Du må ikke være alt for stresset nu, du skal føde - og i hvert fald ikke over dåbsattesten!
Du kan gå ned på det nærmeste kirkekontor med legitimation (sygesikringsbevis, kørekort etc) og så kan de udprinte en ny attest - kirkebogen er på nettet, så du behøver ikke gå tilbage til din fødselskirke.
Al Guds velsignelse med fødsel og barn!
Signe, præst