DAGENS ORD: ”Derfor vil jeg gøre jer bekendt med, at ingen, som taler ved Guds ånd, kan sige: Forbandet er Jesus! og ingen kan sige: Jesus er Herre! undtagen ved Helligånden.” 1 Korinter 12:3

navne attest

hej da jeg ikke er døbt vil jeg høre om det er samme regel
som når man skal have en ny dåbsattest
hvis man skal have en ny navneattest
mvh thomas klein hansen

thomas klein hansen

Hej, Thomas.
Ja, - det er Kirkekontoret eller Sognepræsten, der, på samfundets vegne, laver en ny navneattest.
Da jeg ikke har din adresse, kan jeg desværre ikke fortælle, hvor du skal henvende dig. Men, du kan gå ind på www.km.dk, - og så videre ind under Folkekirken og Sogneportalen. Der kan du ud fra din adresse finde ud af, hvilket sogn du bor i, - samt yderligere oplysninger om adresse og telefonnummer.

Ivan L. Jakobsen
sognepræst