DAGENS ORD: ”Derfor vil jeg gøre jer bekendt med, at ingen, som taler ved Guds ånd, kan sige: Forbandet er Jesus! og ingen kan sige: Jesus er Herre! undtagen ved Helligånden.” 1 Korinter 12:3

dåbsattest

jeg vil gerne vide hvor jeg kan få en kopi af min dåbsattest

Kære Niels W. L.
Du skal henvende dig til dit lokale kirkekontor (eller til sognepræsten, hvis du bor et sted, hvor der ikke er Kirkekontor).
Da jeg ikke ved, hvor du bor, må jeg bede dig selv gå ind på "nettet". Du kan gå ind på www.km.dk, - og så videre ind under Folkekirken og Sogneportalen. Der kan du ud fra din adresse finde ud af, hvilket sogn du bor i, - samt yderligere oplysninger om adresse og telefonnummer på dit lokale kirkekontor.

Ivan L. Jakobsen
sognepræst