DAGENS ORD: ”Derfor vil jeg gøre jer bekendt med, at ingen, som taler ved Guds ånd, kan sige: Forbandet er Jesus! og ingen kan sige: Jesus er Herre! undtagen ved Helligånden.” 1 Korinter 12:3

Bjarne Nederby Jessen

Læste lige dit svar til min satanistiske medfølgers artikel, og tro mig satan ler sidst og han ler bedst.
For som du kan se er den kristne tro ved at uddø ligeså stille, og den Sataniske bliver større.
De unge gider ikke tilbringe deres dage i jeres kirker.
Satan vil vinde denne krig og der ikke noget i kan gøre ved det.
Den kristne tro vil uddø og den sataniske VIL blive meget større.
I vil komme til at bøje jer for min far, og i vil miste troen på jeres såkaldte gud, som i sidste ende ikke vil kunne stoppe min far. Jeg ser frem til din underkastelse.

HAIL SATAN

Lucias Bacak

Hejsa Lucias

Jeg kan se, at du har henvendt dig til et forkert sted. Bjarne Nederby Jessen er ikke her, men i Himmelen. Du er kommet en anelse for sent.

Du har sikkert ret, at ondskaben vil tage til, men kun for en tid. Derefter vil Satans rige blive tilintetgjort. Han ER allerede dømt. Det skete på Golgata for næsten to tusinde år siden. Jesus gav frivilligt sit liv til frelse - for dem som vil tro.

Jesus er en gentleman. Han presser ikke noget ned i halsen på nogen, men har valgt frivillighedens vej. Det er derfor op til dig og mig, hvad vi vil vælge at tro på.

Alex Wallin

Alex Wallin