DAGENS ORD: ”For alt, hvad der er født af Gud, overvinder verden; og den sejr, som har overvundet verden, er vor tro. v5 Og hvem andre kan overvinde verden end den, som tror, at Jesus er Guds søn?” 1 Johannes 5:4

Jeg har bestilt dåbsattest

Hej

Min kæreste og jeg har bestilt dåbsattester, da vi ikke kan finde dem. Det er 12 dage siden vi har bestilt. Har du en ide om hvor lang tid det tager før vi modtager dem.

mvh. Nanna

Nanna Brandstrup

Hey Nanna,
I har sikkert bestilt jeres attester digitalt, mon ikke? Hvis I har det og begge har underskrevet korrekt med nemID osv - så ligger jeres ansøgning digitalt i kirkebogen på jeres lokale kirkekontor.
Og dér kan der altså let ske forsinkelser - arbejdsmæssigt, feriemæssigt, anden travlhed.
Jeg ville stille og roligt ringe ned til det lokale kirkekontor og spørge dem, hvor lang tid, det mon tager!
Så vil de sikkert - venligt! - lave dem med det samme - det vil tage ca 1 minut!! - og enten kan I selv tage ned og hente dem, hvis det haster, eller, som proceduren er,få dem sendt hjem til jer.
Held og lykke med det og Guds velsignelse i det nye år...
Signe Voldby, præst