DAGENS ORD: ”Derfor vil jeg gøre jer bekendt med, at ingen, som taler ved Guds ånd, kan sige: Forbandet er Jesus! og ingen kan sige: Jesus er Herre! undtagen ved Helligånden.” 1 Korinter 12:3

Hvilke præster kan hjælpe med udfrielse?

Hvor kan jeg finde en præst, der arbejder med uddrivelse af ånder/udfrielse?

Jeg har nu længe søgt og undersøgt emnet, og har ikke kunne finde nogen andre end i katolsk sammenhæng, som jeg ikke er i forbindelse med - eller i spiritistiske miljøer, som jeg ikke har stor tillid til.

Håber meget at høre fra jer, da jeg i flere måneder ikke har kunne finde nogen løsning, kun artikler på andre mennesker, der har været heldige at finde en god og kyndig præst. Psykiatere og psykologer har heller ikke kunne hjælpe.

Håbefulde hilsener,

Mari

Kære Mari
Personligt kan jeg varm anbefale følgende præster:
Erik Hviid Larsen, præst ved Betlehemskirken, Åboulevard 8, 2200 København N
Agnete Zimino, Sirgræsvej 102, st. tv., 2770 Kastrup. Agnete er pensioneret, men stadig aktiv i bl. a. Areopagos.

Jeg vil også kunne anbefale Lars Messerschmidt, uagtet han er over 80 år og kommer fra den katolske kirke. Lars er rundet af den karismatiske vækkelse i 70 ’erne og et kendt ansigt i den danske folkekirke, i øvrigt.

Både Erik, Agnete og Lars er erfarne kristne, der alle har en sund tilgang på området. De er rodfæstet og fortrolige med den åndelige verden, og lever deres trosliv sammen med Helligånden, i lyset af bibelens ord.

Guds lys, nåde og beskyttelse til dig.

Henrik Frimand-Meier

Henrik Frimand-Meier