DAGENS ORD: ”Men Talsmanden, Helligånden, som Faderen vil sende i mit navn, han skal lære jer alt og minde jer om alt, hvad jeg har sagt til jer.” Johannes 14:26

manglende dåbsatest

Jeg har miste min nem ide og skal bruge legetomation
Jeg har ikke noget køre kort ej heller pas og nu skal du bruge min dåbasetast som jeg jo så heller ikke kan finde håber du kan hjælpe
Venlig hilsen ole

Ole

Hey Ole,
Puha, det er sandelig ikke en nem situation!
Men... du er her - og det er altså det vigtigste - og et temmelig vigtigt udgangspunkt for alt det andet!!
Altså, mit råd er - gå ned på det nærmeste kirkekontor.
Det, du skal, for at få kirkekontoret til at printe en attest, er at "bevise", at du er dig.
Dvs på kirkekontoret kan man slå op på dit CPRnr og se dine forældres navne samt alle mulige andre ting, som kun du bør vide...
De kan helt sikkert hjælpe dig videre - så ring og lav en aftale - og held og lykke!
God bless you!
Signe Voldby, præst