DAGENS ORD: ”Men i alt dette mere end sejrer vi ved ham, som har elsket os.” Romerne 8:37

Fars DÅbsattest

Hej,

Jeg vil gerne have en kopi af min afdøde fars dåbsattest, jeg ved hvornår han er født men ikke hvor - hvor henvender jeg mig idet jeg bor permanent i Sverige ?

På forhånd TAK // MVH Gitte

Gitte

Hej Gitte fra Sverige,
Du kan ringe til et dansk kirkekontor, gerne det sted, din far boede sidst, men hvis et opslag i den elektroniske kirkebog skal give bonus, så er det nok nødvendigt med et CPRnr på din far.
Hvis IKKE du har det, kan du måske ringe til de kirker, hvor du og evt. søskende er blevet døbt eller konfirmeret/viet - da burde der i forældrerubrikken stå dine forældres (og dermed osse din fars!)fødselsregistreringssted - som du så kan henvende dig til!!
Held og lykke,
Signe, præst