DAGENS ORD: ”Sådan har jeg talt til jer, for at I skal have fred i mig. I verden har I trængsler; men vær frimodige, jeg har overvundet verden.” Johannes 16:33

behov for kirken på nettet?

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor meget netkirken bliver brugt? Er der stor opbakning om det? Hvis ja, hvad mener I så dette skyldes?

Katrine

Hej Katrine

Der er over 4.000 der kigger forbi www.netkirken.dk hver måned.

Vi møder en stadig større opbakning til netkirken fra kirker, præster og fra brugere.

Jeg tror at det skyldes at vi har sat tid af for at lytte hvad brugerne måtte have på hjertet.

At der er et reelt behov for at høre Guds Ord også for folk der sjældent kommer i kirke.

At brugere af netkirken selv bestemmer og kan komme når de har lyst. Vi holder jo altid åbent.

At man kan henvende sig anonymt.

Alex Wallin

Alex Wallin