DAGENS ORD: ”For alt, hvad der er født af Gud, overvinder verden; og den sejr, som har overvundet verden, er vor tro. v5 Og hvem andre kan overvinde verden end den, som tror, at Jesus er Guds søn?” 1 Johannes 5:4

dåbsattest, hvor lang tid?

hvor lang tid tager det at få lavet en ny dåbsattest.?

Kære spørger.
Det afhænger af, hvornår du er født.
Hvis du er født i Danmark efter den 1. januar 1960, så skulle du kunne gå ind på dit lokale kirkekontor (præstekontor, hvis der ikke er kordegn)i åbningstiden og få udskrevet en ny dåbsattest med det samme. Du skal blot huske at medbringe legitimation - helst med billede på.

Hvis du er født før den 1. januar 1960, så kan det tage en lille uges tid. Ring og spørg på det lokale kirkekontor.

Ivan L. Jakobsen

Ivan L. Jakobsen