DAGENS ORD: ”Han berørte min mund og sagde: »Nu har dette rørt dine læber, din skyld er fjernet, og din synd er sonet.” Esajas 6:7

fødselsattest. hvor hurtigt?

Jeg er lige blevet far. Fordi jeg stadig er igang med min uddannelse skal jeg bruge min lille søns fødselattest for at søge ekstra SU. Men hvor hurtigt plejer man at få den? Vi har afleveret alle de relevante papirer i vores lokale kirke.

mvh Hans Henrik

Hans Henrik Schultz

Kære nybagte far.
Hjerteligt til lykke med Jeres søn.

Jeg vil bede dig om at ringe til din lokale kirke og forklare dem situationen. Så er jeg sikker på, at de gerne vil hjælpe dig.
Det er muligt, at de vil bede Jer om at navngive Jeres søn samtidig. Så kan I få en fødsels- og navneattest.
Så har I også lidt mere tid til at tage stilling til senere dåb.

Men altså - ring til din lokale kirke.

Ivan L. Jakobsen

Ivan L. Jakobsen