DAGENS ORD: ”Derfor vil jeg gøre jer bekendt med, at ingen, som taler ved Guds ånd, kan sige: Forbandet er Jesus! og ingen kan sige: Jesus er Herre! undtagen ved Helligånden.” 1 Korinter 12:3

anonymt????

er det ikke meningen at det skal være anonymt ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

Kære spørger
Det bør være så anonymt som du selv vælger.

Hvis du selv underskriver spørgsmålet med et navn (under spørgsmålet), så er navnet vel at bruge. Spørgsmål og svar er at læse for alle, med undtagelse af brugerens e-mail adresse eller eventuelle andre oplysninger der ikke vedkommer andre.

Det vil sige at brugeren selv vælger graden af anonymitet. Hvis brugeren ikke underskriver sig med navn, så bliver navnet heller ikke nævnt, eller sådan bør det i det mindste være.

Hvis brugeren har oplyst telefonnumre, adresser eller CPR numre, sletter vi oplysninger som brugeren har indtastet i spørgsmålet, så andre ikke får del i disse.

Hvis man vil være totalt anonym og ikke få vist sit spørgsmål og svar, så skal man gå ind under netpræsten og vælge forbøn og samtale. Så er der ikke andre end præsten der har vagten der læser henvendelsen.

Hvis du har haft en henvendelse under spørgsmål og svar og har fået vist dit navn, er du velkommen til at skrive til mig webmaster@netkirken.dk , så skal jeg sørge for at det bliver slettet.

Jeg har opdaget at du ikke har oplyst dit navn i en henvendelse, men at det fejlagtigt kom med på svaret fra den vagthavende præst. Dette beklager jeg meget. Jeg har slettet navnet. Jeg skal give besked på at være omhyggelig. Håber at du bærer over med os.

Alex Wallin

Alex Wallin