DAGENS ORD: ”For alt, hvad der er født af Gud, overvinder verden; og den sejr, som har overvundet verden, er vor tro. v5 Og hvem andre kan overvinde verden end den, som tror, at Jesus er Guds søn?” 1 Johannes 5:4

Gudstjenester

Hvorfor er det så svært at finde ud af hvornår der er gudstjeneste i kirkerne i frederiksværk? De skifter tider i et eller andet system, med kl 9 og 10.30 men hvilket???
Jeg er forældre til to konfirmanter og prøver at hjælpe med at få de unge afsted til gudstjeneste, ,men når de, få gange er gået forgæves, og ikke kan finde oplyninger, opgiver de meget forståeligt. Motivationen er jo ikke i forvejen superstor. De bruger pr. automatik nettet, for det er kommet for at blive, så kunne tider på de specifikke kirker, på bestemte dage ikke findes på nettet??
Venlig hilsen Lene Troelsø

Lene Troelsø

Kære Konfirmandmor.
Tak fordi du hjælper de unge med at finde ud af, hvornår der er gudstjeneste.

Da vi desværre endnu ikke har en hjemmeside i Frederiksværk-Vinderød, så prøv at se i Frederiksværk Ugeblad, som hver uge bringer en oversigt over, hvornår der er gudstjeneste i kommunens kirker.

Gudstjenestetiderne i de næste måneder med hensyn til Frederiksværk-Vinderød vil også kunne ses i det nye kirkeblad, der i disse dage bliver delt ud i Frederiksværk og Vinderød sogne.

Ivan L. Jakobsen
Sognepræst