DAGENS ORD: ”For alt, hvad der er født af Gud, overvinder verden; og den sejr, som har overvundet verden, er vor tro. v5 Og hvem andre kan overvinde verden end den, som tror, at Jesus er Guds søn?” 1 Johannes 5:4

Pinsebevægelsen

Hvad er pinsebevægelsen?
Hvordan er den oprettet?
Hvorfor er det blevet oprettet?
Hvem er med? Hvor mange?
Skal man være/gøre noget specielt for at være med?
Hvor kristne er de?
Hvor er pinsebevægelsen udbredt?

Håber i vil svare på spørgsmålene.

Hilsen os

Goddag os

Hvis i går ind under selve svar siden (på netkirken) under spørgsmål og svar, kan i også finde svar på nogle af jeres spørgsmål.

Jeg vil gerne, at i retter henvendelse til pinsekirken. De kan meget bedre forklare hvem de er. Vi har ingen af pinsekirkerne med i netkirken.

Find eventuel en af kirkerne og skriv til dem. Jeg er sikker på at de gerne vil hjælpe jer.

Jeg kan svare på de to sidste spørgsmål...
Hvor kristne ... Det er kristne mennesker der ligger vægt på bibelen. Gerne vil gøre det rigtige. Prøver at lade være med at gæøre det forkerte, som mange andre kristne og for den sags skyld ikke kristne. Verden er et godt sted at være, når vi behandler hinanden godt.

Pinsebevægelsen er udbredt i hele verden. Der er faktisk rigtig mange mennesker knyttet til pinsebevægelsen. Det er ikke bare en lille gruppering.

Held og lykke med jeres opgave

Alex Wallin

Alex Wallin