DAGENS ORD: ”For Gud gør ikke forskel på nogen.” Romerne 2:11

Udmeld af folkekirken.

Hej Netkirke

Jeg ønsker og udmeldes af folkekirken og har læst mig frem til at i har en blanket i kan fremsende for dette.

Hvis muligt vil i være flinke og fremsende en til mig?

(Jeg har slettet din adresse, da denne side bliver vist offentligt.)

Martin Paaske

Hej Martin

Her fra netkirken kan vi ikke udmelde dig af folkekirken. Netkirken er et tværkirkeligt samarbejde mellem frikirker og folkekirke menigheder, men vi kan hjælpe dig med oplysninger.

Regelsættet for udmeldelse lyder således:

Udmeldelse kan ske ved skriftlig henvendelse til sognepræsten eller kirkekontoret i det sogn, hvor man bor. Udmeldelse kan også ske ved, at man personligt møder op hos sognepræsten eller på kirkekontoret.

Når man meddeler, at man vil træde ud af folkekirken, skal man oplyse, hvor og hvornår man er født og døbt.

Disse oplysninger, samt yderliger oplysninger er at finde på:

Alex Wallin

Alex Wallin