DAGENS ORD: ”Derfor vil jeg gøre jer bekendt med, at ingen, som taler ved Guds ånd, kan sige: Forbandet er Jesus! og ingen kan sige: Jesus er Herre! undtagen ved Helligånden.” 1 Korinter 12:3

heei;D

hej jeg er i gang med at undersøge om pinebevægelsen/ pinsekirkerne om de har særlige love og regler je har været inde på www.pinsekirkerne.dk men der er intet om det. håber jeg får svar hurtigst mugligt

hilsen Natacha Rahbek

Hej Natacha

Jeg kan godt forstå at du ikke kan finde særlige love og regler i pinsekirkerne, for der er ingen særregler.

Pinsekirkerne er en del af den hellige almindelige kirke. Forskellen på en frikirker og folkekikrer er, at frikirker selv betaler for bygninger (husleje mv.) samt præstelønninger. De fleste frikirker, her iblandt pinsekirken praktisere voksendåb.

Alex Wallin

Alex Wallin