DAGENS ORD: ”Hesten gøres rede til krigens dag, men sejren er Herrens sag.” Ordsprogene 21:31

[ Forrige ] [ Til oversigten ] [ Næste ]

Hvad er Healing Rooms?

2019 feb 1

Hvad er Healing Rooms?
Healing Rooms er en forening af kristne, som samles for at bede for syge.
Arbejdet går på tværs af menigheder og trosretninger med fokus på at dele Guds helbredende kærlighed med syge og brudte. Healing Rooms samarbejder på tværs af kirker og andre tjenester som medlemmer i samme familie, og ikke som en selvtilstrækkelig enhed.

Healing Rooms har til formål at:

• helbrede
• forene
• udruste
• styrke...
...mennesker med henblik på at styrke Guds rige på jorden.

Den danske forening ”Healing Rooms Danmark (HRDK)” er medlem af den internationale ”International Association of Healing Rooms”, som har hovedkvarter i Washington.

Den sande helbredelse kommer fra Jesus Kristus, fastslår Healing Rooms Danmark, som ønsker at erobre ordet ”healing” tilbage fra New Age-bevægelsen og se mennesker blive helbredt og genoprettet.

Det sidste nye skud på stammen kan du finde i Halsnæs.
–Kommer du til forbøn i Healing Rooms, er det Gud, der helbreder, og det er uafhængigt af den person, som beder for dig. Når vi er færdige med at bede for dig, vil vi sige farvel til dig. Du må gerne komme igen og igen. Vi repræsenterer ikke en bestemt kirke, vi er tværkirkelige og vil ikke prøve at få dig til at gå i kirke i fx Frikirken Salem, selv om det er deres lokaler, vi benytter.

Vi er ikke et rådgivningstilbud. Vi giver ikke sundhedsvejledning. Har du behov for det, henviser vi til menigheder eller professionelle tilbud, understreger arrangør Lena Lumholtz.

I Frederiksværk holdt Healing Rooms sin første forbønssamling den 6. november. Fra 2019 vil åbningstiden være tirsdage i ulige uger. En session tager ca. en halv time. Det er gratis at benytte sig af tilbuddet.
kontakt: frederiksvaerk (at) healingrooms.dk

Salem Havnevej 15, 3300 Frederiksværk
Tirsdag den 12/2. kl. 19.00 - 20.30
Tirsdag den 26/2. kl. 19.00 - 20.30

Du kan finde Healing Rooms følgende steder:
Healing Rooms Esbjerg
Nygårdsvej 11, st. th.
Bestiller tid på tlf. 6165 6417

Healing Rooms Hovedstaden
Du kan besøge os hver mandag aften fra 19:30-21:00, Ahornvej 3, 2630 Taastrup.
Du kan kontakte os på 71 12 36 06 eller via mail på hovedstaden (at) healingrooms.dk

Healing Rooms Jægerspris
Healing Rooms i Jægerspris er en afdeling under Hovedstaden i Taastrup.
Åbningstid for forbøn: første mandag i måneden kl. 19 - 20.30 - eller efter aftale.

Healing Rooms Halsnæs
Havnevej 15, 3300, Frederiksværk
Åbningstiden: tirsdage i ulige uger.
Kontakt: frederiksvaerk (at) healingrooms.dk