DAGENS ORD: ”Men Talsmanden, Helligånden, som Faderen vil sende i mit navn, han skal lære jer alt og minde jer om alt, hvad jeg har sagt til jer.” Johannes 14:26

[ Forrige ] [ Tidligere artikler ] [ Næste ]

Netkirken har mistet en ven

10 jun. 2014

Pastor Emeritus Mogens Tilsted Christensen
er død efter kort tids sygdom.

Han har gennem sit job som præst, på internettet og også i Netkirken fortalt levende om troen på Jesus. Det har været den bærende del af hans liv og selv som pensioneret præst fortsatte han sin gerning. Selv under sin sygdom, når den tillod ham at være aktiv.

Tak Mogens for alle de mennesker du har betydet noget for, med prædikener, opmundringer og nærvær.

Ingen af os kender dagen hvor vi må sige farvel til livet og til vores kære her på jorden. Men vi ses igen i himmelen.

Ære være Mogens minde.

Alex Wallin